Pages

Tuesday, May 14, 2019

All about me Connor


7 comments:

  1. good job keep it up

    ReplyDelete
  2. hey connor share some more work with me i really like it

    ReplyDelete
  3. ceep the good job

    ReplyDelete
  4. wow wow wow wow wow wow wow wow loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee it yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

    ReplyDelete
    Replies
    1. jayden don't do that its rude its not funny

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Kia ora Connor.I think you have put a lot of effort in this post.But what is your favorite marshmello song?My favorite rapper is marshmello as well.From Jayden😁🙈

    ReplyDelete

To support my learning I ask you to comment as follows:
1. Something positive - Begin with a greeting. Talk about something you like about what I have shared.
2. Thoughtful - A comment that will mean something to me to let me know you read/watched or listened to what I had to say. - use any language.
3. Something helpful - Give me some ideas for next time or ask me a question.
Encourage me to make another post